Tuesday, May 17, 2011

Hey Yo!

Salam..

Hey Yo...! Biskut rendam kopi oOoooo ... Hey Yo! Jangan KECOH!~
hehehe tetibe sewel kejap... nak nyanyi..

Bebaru nih...aku membuat satu kesalahan... besar...... besar ke? hehehe entah lah... tapi...

SITUASINYA Bergini...:


5.30P.M... Bermulanya detik kekecohan... orang ingin pulang kerumah... (baru balik opis) aku pun menyetartkan henjen keta ku.... brummm vroommm vrummm vrummm... semasa keluar jerk simpang opis... aku bg tgn untuk aku masuk kejalan besau.....

Ade la seketol hamba Allah nih....membawa my vi... dgn daya tujahaan die 70 petala langit... die tanak slow... aku masuk la sket sket... sekali... hamik keta depan brek... si myvi yg x sempat nak blk berak kat umah nih.. terus.... kecepet... brek mengejut.. aku dgn tanpa segan silu nye masuk....(x sedar keta aku dah cium myvi die) maybe.. keta aku mcm keta kebal kot.. mane rase ape ape.... pastu aku pelik pehal tetibe terhegeh2 plak myvi nih.. tadi kalah michel sumaker~ x pon watson nyambek ... nak pecut.. ni terhegeh2 plak pastu aku dgn gaya plaing comel... gerak je lah... pastu penjantan tangguh nih menunjukkan jari tengahnya dgn gaya paling sopan santOn ... sampai nak melanton lanton lah aku tgk... lantak die lah ape aku kisah....


Sesampainye di 1 tempat aku teringat nak usha... rupanya memang aku dah cium die tanpa segan silu... kah kah kah kah i'm soliiii~ (gaya amir raja lawak)



aku pun gosok lah keta ku yang molek tuh... sampai hilang cat keta myvi tuh.... tadaaaaa dah siap....~

okeysss sambung kerja plak bubuiii~


Salam

No comments:

Post a Comment