Friday, May 20, 2011

Melangkah Pergi

Salam...

Pagi Semua..... huhuhu susah betul mahu tido.... Hari hari terfikirkan dia.... haishhh...

Malam... kian melangkah pergi.. termagu aku sendri... termenung dalam sepi...
huhuhu mesti korang menyampahkan? ape nih jiwang jiwang? hahaha entah lah.... maybe aku dah x punya tempat untuk aku .... bersembang kemungkinan... huhuhu

so dari aku bersembang dgn hantu baik aku sembang dgn blog~ ahaks :p

minggu nih ... aku rasa bersalah sgt... dengan si Dia... kesilapan berpunca... dari seorang aku percaya... akhirnya berubah.... sehingga perhubungan aku ngan si Dia juga terjejas... hurm.... kitarang dah x seperti.. sebelumnya.... :(

aku tak tahu... antara bebanyak orang yg aku kenal... hubungan aku dan si Dia nih lah yang paling banyak kena halangan...

Betol cakap "Atan" dalam filem cun... CInta... "Datangnya Mengejut... Maka Perginya Mengejut...." mungkin bukan jodoh aku dgn si dia...


tapi walaupun aku sedar... dan aku cube untuk melupakan niat ku untuk menjadikannya sebahagian dari diriku...

selagi tu lah.. lagi kuat rase tuh... selagi tu lah aku asek terikir fikir pasalnya... selagi tu lah aku asek termimpi2 pasalnya? kenape ye? "Mimpikan mainan syaitan?" hurmmm

entah.... TOLONG Lah... aku semakin....pening... tataw ape yang aku perlu buat...
"Hendakku luahkan
Takut makanlah diri
Hendak kusimpankan
Meracuni hati
Hendak ku jeritkan
Takut malu sendiri
Hendak ku diamkan
Kau takkan mengerti"

Perlukah aku pulang ketempat asalku.... sepenuhnya aku di alam... Maya.... :(
Asalkan dapat lihat die bahagia...
Buat si Dia.... "Saya... Minta Maaf... sebab dah menyusahkan awak... Saya Taktahu... mcm mane...Akak Tu.. Boleh langgar perjanjian kami..."

Sekian... Salam...

No comments:

Post a Comment